11 mei - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Rogier Essen - WaarBenJij.nu 11 mei - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Rogier Essen - WaarBenJij.nu

11 mei

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Rogier

11 Mei 2006 | Suriname, Paramaribo

Er is weer werk aan de winkel!!
Vandaag moeten er aan de Sophie Redmondstraat 172, 2000 paketten ingepakt worden. Ze gaan hiermee starten vanaf ongeveer 10:00. Dus jullie zijn van harte welkom. We staan trouwens op de voorkant van de Suriname times....

Vanmiddag wil de wereldomroep een reportage maken over onze werkzaamheden ter plaatse op de sofie redmondstraat en bij het collecteren, dus kom allemaal!!

• 11 Mei 2006 - 23:48

Jurrien En Marlies:

Geweldig lui deze handjes uit de mouwen actie, we leven met jullie mee en we zullen jullie steunen en ook hier in Nederland de tamtam roeren.
    Succes en Gods zegen op ieders werk.
    Jurrien, Marlies, Lisette, Yvonne en Jorieke.

• 12 Mei 2006 - 14:39

Paramaribo-luitjes:

We hebben proberen te bellen,maar er is geen netwerk en smsen lukt waarschijnlijk ook niet.Wat kunnen we vandaag 12-5 doen??Waar moeten we heen?

• 12 Mei 2006 - 17:44

Anouk En Nathalie (salsales):

We hadden afgesproken met Danielle (dacht dat dat haar naam was, weet het niet meer zeker) in het internetcafe aan de Kwattaweg...dat we zouden komen helpen dit weekend!Echter wordt er ook vanuit onze stage-instelling gewerkt aan voedselpakketten...wij zullen hen dus gaan helpen!Maar jullie ook heel veel succes!
    Groetjes Nathalie en Anouk