eindelijk weer een bericht - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Rogier Essen - WaarBenJij.nu eindelijk weer een bericht - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Rogier Essen - WaarBenJij.nu

eindelijk weer een bericht

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Rogier

18 September 2006 | Suriname, Paramaribo

Hoi geïnteresseerden!!!!
Al erg lang hebben jullie niets meer van het project gehoord. Dat komt omdat er ook niets te horen viel. Er kwam gewoon geen nieuws meer uit Nieuw Aurora. Nu is er nieuws. De mensen zijn nog steeds hard aan het werk, maar helaas is de deadline van september niet meer te halen. Er zijn veel stenen gemaakt, maar er moeten er veel meer komen. de mensen kunnen namelijk niet meer bij het zand. Ze zijn aan het wachten tot het water gaat zakken, zodat ze weer meer stenen kunnen maken. Tot die tijd gebeurt er niets.

Verder hoor ik zo eens in de zes weken wat van Margaret, het Peacecorps lid van het geheel. Zij is aan het kijken of wij via het Peacecorps geld naar Suriname kunnen sturen voor de bouw. Ik heb namelijk van een aantal mensen al gehoord dat zij druk bezig zijn sponsors aan te boren. Als we een manier (via bankrekening, travelcheques of wat dan ook) hebben om geld in het project te steken, zullen we het via deze manier laten weten.

Nogmaals hartelijk bedankt voor jullie medewerking!
Groetjes, Rogier