En het bedrag is..... - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Rogier Essen - WaarBenJij.nu En het bedrag is..... - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Rogier Essen - WaarBenJij.nu

En het bedrag is.....

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Rogier

22 Mei 2006 | Suriname, Paramaribo

He allemaal,

6000 SRD in totaal is er opgehaald!!!!
Wij zijn trots op jullie.
Het geld gaat naar de wederopbouw van het schooltje in Nieuw Aurora.
We hebben al met de directeur van het schooltje gepraat. Woensdag gaan we er met een klein groepje heen om te inventariseren wat er allemaal nodig gaat zijn en hoe we het aan gaan pakken.
In de toekomst gaan we iig stagaires nodig hebben om daar te helpen, dus ben je geinteresseerd, meld je aan op de site met tel. dan kunnen we een lijst opstellen.

We hebben nu ook een rechtstreeks rekeningnummer, vandaag geopend dus kunnen jullie je familie en vrienden allemaal mobiliseren te storten.
rek nr voor euro's: 5025281 Tav Bodeco Lounge
Het nummer gaat over gezet worden in die van een stichting, maar daar is wat meer tijd voor nodig....

Vrijdag volgt een update over wat er in de planning zit.....

Tot snel maar weer en petje af voor degene die nog steeds meehelpen met inpakken.

  • 23 Mei 2006 - 20:18

    Meino Nijhoff Assen:

    Gaat dat goed met dat banknummer? Zet ik gewoon nr. 5025281 op mijn bankopdracht met als begunstide "Bodeco Lounge"? Geen plaatsnaam of andere gegevens?

  • 26 Mei 2006 - 19:46

    Willemijn:

    willen jullie de naam van de bank in paramaribo bekend maken, die is nodig voor het internetbankieren. alvast bedankt!

  • 28 Mei 2006 - 16:05

    Anke:

    Kun je gewoon vanuit Nederland naar dat nummer overmaken, of gaan er dan administratiekosten vanaf?
    Begrijp ik goed dat de bestemming van het geld nu de school in Nieuw Aurora is? Een goede bestemming vind ik!

  • 01 Juni 2006 - 21:28

    Fientje:

    Fijn om te horen en zien via foto's van Kim en Karen wat er met het geld gebeurt. Zo rechtstreeks overmaken en weten dat er niets aan de strijkstok blijft hangen. Een geweldig initiatief.

  • 04 Juni 2006 - 12:41

    Miranda:

    Hallo!!

    Onlangs zat ik zelf bij jullie in Suriname maar nu terug in Nederland wou ik nog geld storten wat ik hier binnen heb gehaald met een actie in Nederland. Maar ik krijg het geld net zo hard weer terug met als reden: rekening nummer onbekend.
    Is er inmiddels al een ander rekening nummer?
    Succes nog met alle werkzaamheden!

  • 18 Juni 2006 - 20:40

    Christa:

    Ja ik heb het zelfe probleem als Miranda...Kan er iets verkeerd getypt zijn?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rogier

Algemene site voor alle belangstellenden, in het speciaal voor alle stagaires momenteel werkend in Paramaribo.

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 470
Totaal aantal bezoekers 18177

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: