wie wil letterlijk helpen bouwen? - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Rogier Essen - WaarBenJij.nu wie wil letterlijk helpen bouwen? - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Rogier Essen - WaarBenJij.nu

wie wil letterlijk helpen bouwen?

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Rogier

23 Juni 2006 | Suriname, Paramaribo

dag allemaal
na een vliegende start, gaan we nu verder. het concrete werk ligt op ons te wachten. het duurde even, maar dan heb je ook wat.

eerst zal ik mij zelf even voorstellen. ik ben Rogier van Essen. nou zul je denken, wat doet die nou op de site? nou, het zit zo: Kim is terug naar Nederland, dus kan zij hier het stagiareteam niet meer coordineren. ik neem het nu over van haar. Rik heeft het te druk met zijn stage, en zal dus niet mee gaan bouwen. ik zelf blijf nog twee weken in suriname, en probeer in die korte tijd nog zoveel mogelijk te regelen met de stagiares, en het dorp zelf.

van de 6000 SRD die we hebben opgehaald, is nog zo'n 2000 over voor zover ik heb begrepen. het geld is besteed aan gereedschappen, zinkplaten voor het dak, brandstof voor de boten, auto's en kettingzagen, kettingen voor de zagen etc.

nu gaat er waarschijnlijk gebouwt worden. daar zijn mensen voor nodig. nou wil het geval dat de helft van de mensen op de lijst, waarschijnlijk al weer in Nederland zit. degene die in de komende twee weken een tijdje vrij hebben, en zin hebben om met de mensen in nieuw aurora en andere stagiares een school te bouwen, neem contact met mij op. bellen is het beste. mijn nummer (in Suriname) is 8515365. daar kun je je opgeven, of als je vragen hebt kan ik die beantwoorden. laat snel van je weten, want we hebben nog maar twee weken!!!
Groetjes Rogier

  • 23 Juni 2006 - 22:08

    Miranda:

    Hallo Rogier!
    Wat goed zeg dat het stagiaireteam nog steeds bezig is! Voor ik naar Nederland ging zat ik hier zelf ook bij en ik heb met een actie in Nederland ook geld binnen gehaald wat ik nog steeds niet heb kunnen storten i.v.m. rekening onbekend. Weet jij of er inmiddels al een ander rekening nummer is? Want ik zou heel graag dit geld nog over willen maken naar dit goede doel!
    Zie mijn bericht bij het vorige verslag: 'En het bedrag is...'

  • 26 Juni 2006 - 15:05

    Christa:

    voor mij geldt weer het zelfde als dat bericht van Miranda!!Kan je ons helpen??

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rogier

Algemene site voor alle belangstellenden, in het speciaal voor alle stagaires momenteel werkend in Paramaribo.

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 180
Totaal aantal bezoekers 18177

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: