Update 10 mei avond - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Rogier Essen - WaarBenJij.nu Update 10 mei avond - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Rogier Essen - WaarBenJij.nu

Update 10 mei avond

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Rogier

11 Mei 2006 | Suriname, Paramaribo

He alle leden van het stagaire crisisteam,

Ten eerste iedereen superbedankt voor alle goede hulp vandaag!! Er zijn vandaag 750 voedselpaketten ingepakt, kleding gesorteerd, gecollecteerd en er zijn allerlei nieuwe initiatieven naar voren gekomen.

In overleg met Boti, contactpersoon van de Waag,hebben we besloten de Waag als centraal punt te nemen. Vanuit hier wordt vanaf nu alles gecoordineerd omtrent het stagaire crisisteam.
Voor informatie over de dagelijks te verrichten werkzaamheden, nieuwe ideen of suggesties kun je contact opnemen met de Waag: 474515
Daar zullen twee stagaires klaar om jullie te woord te staan.

We zijn gestart met een inzamelingsactie van geld mbv lotto kaarten. Zie foto.
Het is de bedoeling dat elke kaart 100 SRD oplevert. Onder de kaarthouders wordt een prijs verloot. De kaarten en uitleg zijn te verkrijgen bij de Waag.

Volgende week woensdagavond zal een benefiet jamsessie plaats gaan vinden in de Waag. De opbrengst zal ten goede komen aan de bewoners van het binnenland. Ben je de nieuwe Britney Spears, Justin Timberlake of bezit je een ander talent, meld je aan!!!!

Het rekeningnummer wat vermeld staat op een eerdere site, blijkt niet te werken. Heb nog even geduld dan hebben we zelf een nummer ter beschikking waarop familie en vrienden kunnen storten.

Succes!! Er is nog genoeg te doen.

Groetjes de organisatie van crisisteam stagaires