Benefiet/jamsessie avond - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Rogier Essen - WaarBenJij.nu Benefiet/jamsessie avond - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Rogier Essen - WaarBenJij.nu

Benefiet/jamsessie avond

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Rogier

18 Mei 2006 | Suriname, Paramaribo

Hallo allemaal,

Wat was het een topavond gisteren zeg!!!!! Echt super dat er zoveel mensen wederom hun bijdrage hebben geleverd aan het goede doel.

Even een korte samenvatting over hoe de avond eruit zag voor degene die er niet bij konden zijn.
Onze gastheer Rogier verkleed als Surinaamse was de knaller van de avond. Hij/zij presenteerde het hele geheel.
Er zijn stagaires geveild, een act van kinderen voor kinderen, een limbodans contest, een supermooi optreden van Rick met zijn gitaar en personal drummer en lekkere muziek.Als toegift nog een vuurspuwact van onze gastheer.
Dit alles natuurlijk niet zonder enthousiast publiek.

Het geld is inmiddels geteld en wij zijn heel blij met het bedrag wat is binnengehaald. Nu zijn jullie vast allemaal heel nieuwsgierig hoeveel precies!? Als je dat wilt weten moet je vrijdagavond naar Toucher komen. Daar gaan we bekendmaken hoeveel geld er is opgehaald en waar het naar toe gaat.....Kom allemaal.

Als jullie nog een beetje puf overhebben er zijn nog steeds mensen nodig om in te pakken aan de Sophie Redmondstraat 172.

Nogmaals iedereen superbadankt voor de medewerking. Hopelijk hebben jullie ook genoten.

• 18 Mei 2006 - 18:47

Anne:

COOL en petje af voor de organisatie!