Help allemaal!! - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Rogier Essen - WaarBenJij.nu Help allemaal!! - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Rogier Essen - WaarBenJij.nu

Help allemaal!!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Rogier

09 Mei 2006 | Suriname, Paramaribo

Alle stagaires en belangstellende opgelet!

Supertof dat jullie je allemaal in willen zetten. Ze zullen onze hulp hard nodig hebben.

Hier een algemene site om jullie iedere dag te updaten en om wat algemene info te verstrekken die jullie weer door kunnen sturen naar familie en vrienden. Tips en commentaar zijn natuurlijk van harte welkom en kunnen jullie op de site achterlaten.

Wij hebben ons aangesloten bij de NGO's(Non Governmental Organisations). Dit is een groep van onafhankelijke organisaties die aangestuurd worden door het nationale rampenplan.
Zij zijn momenteel al begonnen met acute noodhulp. Vandaag hebben we al met een groep mensen voedselpaketten ingepakt. Dit is een begin van de vele hulp die nodig is/gaat zijn.

Het rekeningnummer waarop geld gestort kan worden is
SRD: 20.657.9248
Euro: 20.801.41.83
$: 20.801.41.75
Hakrinbank
Noodfonds Binnenland
Overleg van NGO's

voor andere info/ vragen / opmerkingen
Kim: 08602465
Rick: 08760493

Morgen ochtend (tijd volgt) begint het inpakken opnieuw!!! Sophie Redmondstraat 172. Bij het Jeugd Centrum. Meld je eerst aan bij het eerste gebouw aan de linker kant (eerste verdieping).